حدود دوسال پیش بود که میخواستم برم به درک (اسم روستایی در چابهار) ولی خوب به دلیل پاره ای از مسائل محقق نشد ! و به دلم موند رفتن به انتهایی ترین نقطه ایران - اون ته ته خلیج فارس - اونجا که خلیج فارس به اقیانوس وصل میشه :)

بلیط رفت و برگشت رو گرفتیم و مونده برنامه ریزی - یه ده روز دیگه میزنیم به هوا و بعد جاده - اگر جایی میشناسید که بشه رفت و خوب باشه حتما لطف کنید و بهم معرفی کنید.

به احتمال زیاد با کوله حرکت میکنیم ولی زیاد دست و بالم به لحاظ زمانی باز نیست و مجبورم دو سه جا رو برای اقامت شب هماهنگ کنم - چادر ندارم تو سفر به هرمز توی ساحل مفنتق دچار توفان سهمگین شدم  و چادم به فنا رفت! - هنوزم میخوام ماجرای اون شب جهنمی رو بنویسم که هنوز ننوشتم :|

اگه برای اقامت هم پیشنهاد بوم گردی و خونه محلی یا هتل دارید با کمال میل استقبال میکنم.

الان دارم فکر میکنم چطور لحظات سفر رو باهاتون در میون بذارم ؟  دو سه روز پیش اینستاگرام رو کلا دلیت اکانت کردم :| آیا کانال تلگرام بزنم ؟ یا چی ؟ اصلا دوست دارید در میون بذارم ؟!

خوب عکس زیر  پیرارسال که میخواستم برم داشتم - مثل انیمیشن up زده بودم جلو چشم که حتما برم و براش پول جمع میکردم ولی خوب طول کشید ولی میرم اینجا حتما