لازم میددونم در مورد عنوان توضیح بدم ِ توی پست قبل (۵۹ درصد اینترنت) کامنتی دریافت کردم که برام جای تاسف داشت ! 


خوب ناراحت که نشدم ولی به فکر فرو رفتم ! برای همین باعث شد که عنوان این پست چنین انتخاب کنم ؛ شما گوسفند رو بخون آدم‌های کاربلد. 
بله شما هر کسی که رو مهارتی داره و میتونه گلیم خودش رو از آب بکشه بیرون - داره میره شک نکن ! خوب الان چرا این حرف رو دارم میزنم دو تا دلیل دارم براش اول آگهی استخدامی بود که برای جذب نیرو زده بودیم ؛ فبلا هم نوشتم در موردش از هر دو نفری که اومدن یکی کاراش رو کرده بود و داشت می رفت اما این که نمیشه جامعه آماری درست و درمون ؛ باید حرف آدم سند داشته باشه برای همین صبر کردم چند روزی از وصل اینترنت بگذره و سند مورد نظرم به دست بیاد که اومد متاسفانه ! 
گوگل یه ابزار فوق العاده داره که اسم ترندز که کارش اینه بگه مردم چی سرچ میکنن ! در واقع میتونید فیلتر کنید و بگید که مثلا مردم آمریکا در بازه مثلا ۳۰ روز گذشته چقدر عبارت گات تلنت رو سرچ کردن. و میدونیم از اونجایی که گوگل پراستفاده ترین موتور جستجوی جهانه نتایج به شدت با واقعیت منطبق هست.
تا این اندازه دقیقه که من هیچ ابهامی برای برنده نهایی مسابقه عصر جدید نداشتم چون از جستجوی مردم برای پیدا کردن «کد فاطمه عبادی» دقیقا میشد فهمید برنده چه کسی خواهد بود اونم با چقدر اختلاف با نفر دوم :|
حالا که به فوق العادگی گوگل ترندز پی بردید - تنها کافیه که عبارت مهاجرت رو توی گوگل ترندز وارد کنید و ببینید خروجی چیه !
 
خوب اونجا که نمودار با مغز خورده زمین و صفر شده برای مدتیه که فیلترنت مملکت قطع بود و خوب به طبع نمیشده چیزی سرچ کرد اما بعد می بینید که نمودار چطور با شیب فوق العاده رفته روی ۱۰۰ !!‌  یعنی ۲۵ درصد الان بعد از وصل شدن فیلترنت و اتفاقات خیره کننده آبان ماه رفته رو ۷۵ درصد حدودا !!
باید به اون کامنت گذار بگم که دیگه نگران زندگی گوسفندا بین خودتون نباشید چون همه دارن میرن ! همونطور که همین الان هم خیلی ها رفتن و این رفتن ها داره بیشتر و بیشتر میشه :/